Gunnar Harding – Planeterna   1 comment

Gunnar Harding läser sin dikt Planeterna ur diktsamlingen Innerstad
Lyssna på fler dikter: podpoesi.nu
och estraden.org

Postat januari 24, 2012 av estraden i svenska diktare

Ett svar till “Gunnar Harding – Planeterna

Prenumerera på kommentarer via RSS.

  1. Hej jag har alltid tyckt om det du skrivit och varit intresserad och letat böcker om sånt som du skriver om. Därför har det ofta känts som om vi tyckt om samma saker -du och jag- det blir en nära läsning. Jag följde med när du skrev om Byron och Shelly – jag har många gånger knyckt dina berättelser när jag berättat om deras resa till Italien och jag har varit vid Comosjön och de trakter du beskrivit.
    Det var roligt att se en bild av dig, undrar om jag gått förbi dig nån gång -jag har bott länge på söder- nästan hela livet. Jag bor i ena änden och har ateljéi den andra på Långholmen, i fängelset.
    Ville bara skicka den här hälsningen och tacka för att du valt att skriva-det är ett hårt jobb- jag målar- ibland får jag för mig att det är lite lättare, Fortsätt skriva, du är så bra på det som jag är intresserad av.
    hälsningar Kerstindiedrich.se

Kommentera

